Wednesday, May 2, 2012

lawak jenaka yang tak berapa lawak jenaka..hehe




sekali tengok lucu sebab tidur dengan mulut ternganga...
dua kali tengok takot pulak rase sebab 'labah-labah kecik' masuk dalam mulut bila tengah tidur..
menggelikan...
tapi ni lah hakikat dunia..
jika kita terleka sedikit,kita akan dibawa arus dunia tanpa kita sedari dunia ni hanya lah sementara
semua orang pernah terleka seketika di dunia tapi insyaALLAH jika selalu mengingati - Nya, kita akan selalu berada di landasan yang betul..INSYAALLAH..
jadi, masa tidur tutup lah mulut tu ye..hehe
kalo x leh nk tutup jugak cellotape kan mulut tu...
kurang la cikit keluasan mulut trbukak dan untuk elakkan air liur meleleh keluar..hehe
p/s : hanya selingan semata - mata


No comments:

Post a Comment