sahabat ;) ^_^


salam sayang untuk semua....especially untuk  insan yang bergelar sahabat






kamu yang bergelar sahabat...
tanpa kamu, susah senang saya sukar untuk berkongsi duka...
tanpa kamu juga, saya akan sentiasa keseorangan di bumi UKM ini
tapi saya tahu jika saya keseorangan ALLAH sentiasa bersama saya..
saya melafazkan syukur ats kurniaan tersebut...
tiada kata - kata yang dapat merungkapkan jasa - jasa yang kamu sahabat berikan kepada diri ini..
terguris hati, terkecil hati, terkasar bahasa sudah menjadi lumrah manusia melakukan kesilapan sedemikian..
maafkan lah kesalahan sesama kita agar hubungan persahabatn kita akan sentiasa mekar sehingga ke akhirat...
INSYAALLAH...

ingat lah..
saling mengingati lah sesama kita agar kita tidak tergelincir daripada landasan-Nya..
dan terima kasih di atas segala kesusahan kesenangan yang kamu alami bersama saya..
saya sayang kamu sahabat...
salam sayang..
p/s: touching tak???
hehe



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

segmen : i follow u follow by Emas Putih