Wednesday, April 4, 2012

menari kali ke 2 dalam hidup

tidakkkkk...menari meletihkan...x suka x suka.,setiap pgerakan badan nak menari dah macam robot dah tengok...kaku semacam je..adoi...persembahan plus prtandinagn plok lpas cuti mid sem..naik cuti sem je lpas sehari teros buat persembahan dan brtanding...berikan aku kekuatan YA ALLAH YA RAHIM....

x taw la hari pertandingan tu mcm mane...x leh nak bayangkan...diri sendiri pon menari ntah apa apa...please la noji....yakin boleh punye tapi....arrggghh..still x boleh.. 
boleh x menari mcm ayam ni je..buat x tahu malu ckit..hahaha..x de la nak gelabah semacam je..hehe
ma, abah  tolongla noji ni...nak menari pon x reti.. bUT plez wake up!!!!
park shi hoo nk mnari ngan saye x..haha..kalo awak menari dgn saya barulah ade feel..hehe
sebab sy dah tergoda dgn kekcakan awak..hehe..peace;)))
p/s : just for fun ^^


No comments:

Post a Comment