Wednesday, April 18, 2012

makanan ore besut~~~



saya seorang yg suka makan..hehe..sume orang pon suke  makan jugok kan tapi semua makan dlm kuantiti berbeza sebab semua orang nak jaga badan agar sentiasa cantik dan nampak tidak gemuk
betol x??
sbb tu la kat sini sayanak post jenis-jenis makann yg ore besut suko mkn...mgkin org yang tgah dlm proses menjaga badan pon boleh trmakan dgn pujukan saya bila tengok makanan yg perggggghhhhh..hehe (bagi saya la)


jom tengok


sedapnye....alllooooloooo kecur air liur ku tgk nasik nih..marvellous..korang penah mkn x nasik kerabu pantai timur..selalu yg ada solok lada nasik kerabu kelantan..ya allah..memang sedap...yg ada dlm gmbr ni memang sume cukup lengkap...ayam ada,daging bakar ada,telur masin ada...sume ade la....kalo korang nak rase,meh la dtng besut atau pon kelantan..kalo sekali korang cube, confirm kot korang akan teringat-ingat kat nasik kerabu dengan nasiknye yg bwrna biru...:))))) senyum lebar la korang ;P


ni lagi satu...bestnye lah..makan dengan tangan lagi sedap..memang perggghhh la....hehe


mesti korang da sedia maklum pantai timur trkenal dgn kropok lekor kan...memang terbaik la tapi kalo korang dtg sini, kene pandai la cari kedai yang memang peerrgggh kepok lekor dye...mmg korang sendawa ksyukuran sebab mmg sedap pon kepok lekor nih..heheh


korang penah tgk x sate mcm ni??sate mcm ni x de org jual kat kedai2 mcm org jual sate ayam yg biase korang tgk tuh..ni special punye yg selalunye pkcik2 yg jual bnda ni kat tepi2 jalan...diorg kayuh basikal tuk jual sate ni...sate ni pon slh satu favourite sy mse kecik2 dulu dan sekarang pn kalo trnmpk ade org jual sate ni, cnfirm sy beli..kalo korang trnmpk ade org jual sate ni, cube la korang rase...nyam2 ^^

sekian dulu tuk post kali ni..da ngantok da..sok nak pegi pahang pulak tuk keja lapangan minor..see u again ;)) assalamualaikum semua dan nite

No comments:

Post a Comment