Friday, June 15, 2012

awesome love story ever by Qaleshya Umairah



jom join ICUMM
sape sape lage nak join jom..

KLIKKLIK

TAJUK : sentiasa dalam doaku selalu

ni bukan love story berlainan jantina..maaf la sebab hanya ini yang termampu dari saya..
mase kecik kecik dulu bila mak nozi nak pegi kije, masa tu umur nozi dalam 5 tahun, mak nozi akan hantar nozi pegi umah  mek ( panggilan untuk nenek nozi)...
tiap tiap hari kecuali ujung minggu la rutin nozi mcm biase la...
meluangkan mase bsame  mek...
kami makan same same,  mek mandikan nozi...
senang nak cter semua benda  mek buat,  mek pasti bawak nozi sekali..gi kebun belakang rumah  mek la..memang best la sampai comot nozi main kat kebun tuh..
tapi yang bestnye  mek tak pernah nak marah nozi kalo nozi selerakkan rumah  mek..
tapi sebenarnya nozi tak,buat pon semua tu..sebab  mek kata pernah bagitaw mak nozi, yg nozi ni seorang cucu yang baik, dengar kata...
bila dah terbiasa pegi umah  mek, bila mak nozi nak hantar pegi umah  mek, otomatik nozi akan pergi sndiri sebab dekat je dgn umah nozi..
nak taw..nozi bkn bjalan pegi umah  mek tetapi berlari lari sebab x sabar nak jupe  mek..
ade ptg tu  nozi ingat lage, hari tu nozi cabut uban  mek..mek siap bagi upah lage..tyme tu la pling best sbb dpt duit..
tak lame lpas tuh, mek dgn atuk nozi pegi menunaikan haji tapi x lame lpas tuh,
hnya atok nozi yang balik..nozi cari  mek tapi atok nozi bgtaw yg mek meninggal kat mekah..
mase tuh nozi dah 8 tahun dah fhm ape tu meninggal dunia...
:(((((((
mase tu nozi sndri yg taw prasaan nozi dan nozi pegi peluk mak nozi....
sampai sekarang muka arwah mek masih lage segar di ingatan walaupun dah 13 tahun dah blalu
dan yang paling myayat hati paggilan yang selalu arwah mek paggil kat nozi..
MEK TITIR...
pggilan manja yang arwah bg kat nozi mnurut cter mak nozi..

p/s: ni bkn awesome love story tapi kenangan cinta dan kasih nozi pada arwah nenek nozi dan nozi bsyukur sebab di tanah suci arwah nenek nozi mghembuskan nafas terakhir...
AL-FATIHAH
salam...

4 comments:

  1. mana story cinta2nya?? kan syarattu

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf..sy baru buat..silakan..enjoy it :)

      Delete
  2. Sedihnya~ InsyaAllah
    ada masa sy join ye cik nozi :)

    ReplyDelete