Monday, February 25, 2013

2013 :)


salam syg geng blogger..alhamdulilah hari ni dapat update status..lame betul x update status..banyak benda lain nak kena fikir jadi saya fokuskan kepada yang lebih utama..tapi sekarang ada masa terluang sedikit dapat lah saya coret coret sikit dalam diariku ini :)
 alhamdulilah kita dah nak masuk 3 bulan dah sejak masuk tahun baru ni..macam macam dah benda dah terjadi sejak masuk 2013 dan paling mengstress ialah projek projek yang banyak untuk sem kali ini..projek banyak jadi pulusnye pun banyak la jugak keluar...stress tu perkara biasa lebih lebih lagi bergelar pelajar macam saya..semoga saya tabah menghadapinya..amin....
Tahun 2013 ni bagi saya mungkin tahun yang paling stress sebab saya sudah hampir bergelar pelajar tahun akhir dan semestinya subjek subjeknye semakin lah mencabar..minggu kedua sudah pun membuat pembentangan..WELL DONE!!haha..but its not end here..banyak lagi pembentangan yang bakal dilalui olehku untuk 12 minggu yang akan datang...fuhhh tik tik tik air peluh sudah membasahi dahiku..wah wah( ayat bm yang entah ape ape)
okayyy..ramai kawan kawan sebaya ramai yang dah kawin ada yang dah bertunang..alhamdulilah dan semoga bahagia buat kawan kawan ku..dan juga untuk kawan kawan ku yang bakal menamatkan zaman bujang mereka selepas graduate nanti..InshaAllah giliranku pulak selepas ini..doa doakan untuk saye ye kawan kawan...hehe
(gatai sudah mai)..
okayyy..setakat ini dulu lah coretan saya untuk kali ni..nak tunggu mase berbukak puasa pulak..have a nice day korang..
assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment