Sunday, August 12, 2012

khabar baik saya alhamdulilah :))


salam sume..lame betol x update post baru...hehe
busy sgt kot nozi ni..hehe..
x de la buzy sgt tapi line tenet slow..tu malas nk update post..
tinggal 7 hari je lage kite nk berhari raya raya..
mcm mane dgn psiapan raya korang..mesti korang da bnyk da siap persiapan raya kan...
nozi bskut raye pon x buat lage..bahan2 dah ade dah cume x bekesempatan lagi nk buat sebab sibuk nk pindah umah baru...
harap2 nk beraya di rumah ni tercapai dgn jayanye..adik beradik nozi yang lain x balik lage..jd tpaksa la proses perpindahan berjalan dgn amat perlahan sbb x de org nk tolong..nk mtk tlg orang lain x bleh sbb ni bln pose..kesian diorg tibe2 nak kene tolong nozi pindaH..HEHE..
bila da duk umah baru, baru lah nozi stat buat bskut raya raya..insyaALLAH dlm 2 ari lage boleh duk umah baru dah..semoga dipermudahkan segalanya..

korang taw x sebelum2 ni nozi ade pegi sebuah pulau kat sabah..name pulau tu pulau keniogan..
subhanaALLAH pulau tu sgt cntik..jauh dr bndar..dlm 3 jam baru smpai kat pulau tu....penduduk kat situ kebanyakkannya buat rumah atas laut..dan yang plg mengagumkan nozi ikatan persaudaraan trsgt lah erat..rumah dekat2 je..bukak tigkap terus nmpak org sebelah..hehe..

kalo ikt dr segi pglaman pulak,1st time duk rumah atas laut dan tandas yang sgt unik..hehe...ade tandas tp tempat pembuangan sisa sisa kumuhan tiada..yg kelakarnye sisa sisa tu terus jatuh ke dalam laut..hehehe..
satu pglaman yg amat berharga..

banyak lage keistimewaan pulau keniogan ni..kalo korang pegi sabah moh le korang pegi pulau nih..try tido kat sane..penduduk kat sane amat mgalu alukan..hehe

di sini nozi ada sertakan sedikit gmbr pegmberaan nozi dan rakan2 kat sabah :))










1 comment:

  1. Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!!
    Selamat bercuti dan jika pulang ke kampug hati-hati di jalanraya
    Blog aku pun cuti gak ….hehhheeh
    Tapi entri tetap ada sepanjang hari..
    Cuma tak ler blogwalking …hahahahah
    Selamat Hari Raya

    ReplyDelete